Er du genuint opptatt av å yte god kundeservice? Er du strukturert, nøyaktig og trives med å jobbe selvstendig? I denne stillingen vil du kombinere administrative oppgaver med dialog og kundeservice, og vi ser spesielt etter deg som trives med mange baller i luften. Du er også opptatt av å bidra til et hyggelig arbeidsmiljø og gode relasjoner med samarbeidspartnere. Høres dette interessant ut?
Les videre!
Takstgruppen er inne i en positiv trend, og vi ønsker at vår nye medarbeider skal være med på videre utvikling av selskapet. Som Administrasjonskoordinator vil du ha ansvaret for å fordele takstoppdragene som kommer inn til takstmennene som er tilknyttet Takstgruppen, samt håndtere innkommende henvendelser, mail, tlf, avviksoppfølging, fakturering, HMS og loggføring. Du skal også aktivt bidra til forbedring og effektivisering av rutiner samt digitalisering av manuelle prosesser. Du vil være en del av et team på 3-4 dyktige kolleger på kontoret på Lena. Rask tiltredelse er ønskelig.
Ønskede kvalifikasjoner og egenskaper:
- Høy muntlig og skriftlig kommunikasjonsevne
- Velutviklet service- og kundeforståelse
- Strukturert og selvstendig
- Relevant utdannelse er en fordel, men ikke krav
- Minst 3 års erfaring med administrativt arbeid
- Erfaring med HMS, fakturering og avvikshåndtering er ønskelig
- Gode ferdigheter innen Office 365, CRM, Teams o.l.
Takstgruppen tilbyr
- Fast ansettelse, 100 % stilling i et bransjeledende selskap
- Konkurransedyktige betingelser
- Faglig sterkt og godt arbeidsmiljø
- Et selskap i vekst med god økonomi
- God opplæring
- Varierte og meningsfulle oppgaver
- En selvstendig rolle med gode påvirkningsmuligheter
Har du spørsmål?
Se hjemmeside
www.takstgruppen.as,
eller ta kontakt med meg på tlf: +47 905 64 547 /
anette@assento.no
Velkommen med din søknad!